Varför denna blogg?

Hej!
Jag startar denna blogg så jag kan dela med mig av mina erfarenheter av vad som fungerar för mig och vad som inte fungerar.
Sen så vill jag även föra en dagbok här så jag kan lättare hålla koll på vad jag stoppar i mig och vad/hur mycket jag tränar. Jag säger inte att jag vet hur man tränar men jag försöker lära mig. sen kommer jag skriva om lite allt möjligt annat här i bloggen också. Hoppas det blir intressant läsning för många.
Men som sagt så är det mest till för min egen del.

Mitt mål är i alla fall att komma iform till sommaren. En blogg som visar resultaten gör det hela lite mer spännande.
I alla fall så har jag förlorat 6,5% kroppsfett på 5veckor och jag ska försöka tappa 5% till innan sommaren är det tänkt. bara önska mig lycka till men det ska fungera ;)

/Tk

Kommentarer
Postat av: nylen

skriv ner te mig hur man ska göra för att gå ner help me tommyboy:)

2010-04-06 @ 22:58:24
Postat av: Tk

jag tänker skriva hur jag gör i alla fall. Det kanske inte ens fungerar. Men jag ska göra mitt bästa. Så läs och testa själv. Ska försöka vara så noga som kan i alla fall. Och ge synpunkter. Jag är som sagt inte utbildad eller nått men jag har läst en hel del om kost och träning. Lär mig även mer saker hela tiden

/T

2010-04-06 @ 23:02:50
URL: http://tsfitness.blogg.se/
Postat av: L

Gilla!

2010-04-06 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0