Tv4 och vilodag

Idag så släpptes nummer 2 av Citybladet. Dom som inte vet vad Citybladet är så är det en gratistidning som kommer ut en gång i veckan i Gävle. Läs mer på www.citybladet.com.

Tv4 var i alla fall där idag och gjorde ett reportage om oss som sändes på de lokala nyheterna. riktigt bra blev det. Gratis reklam är najs :D

Vilo dag idag. Skönt känner jag nu för kroppen behöve verkligen vila. Annat intressant inom träningen är att jag håller på och planerar och funderar om jag ska köra den ketogena dieten. Kan bli intressant att prova på. Tänkte mäta mitt kroppsfett igen i morgon och beroende på hur det har gått så bestämmer det om jag ska byta diet eller köra på som jag gör nu. Mer om det i morgon.

Att dieta i teorin är ganska enkelt men det behövs vilja och disciplin för att klara av det. I dagen samhälle så är det inte lätt att bli rippad. All mat och onyttigheter som finns runt omkring oss. Vart man än kommer så finns det godis, öl, chips och nötter. Sen har det blivit så socialt med att ta några öl och bara umgås. Fester likaså. Tänk när man man 17 år och hade varit full bara några ggr. Jäklar va smal man var då. Ska försöka hitta någon bild därifrån någon gång. Man hade iofs inte så mycket muskler då men det har  man väl inte nu heller haha!

I morgon ska jag prata mer om hur jag tänker inom mat och kost som är det största bekymret till varför vi är lite tjocka!

Sov gott /T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0