Det går enligt planerna!

Återigen en dålig ursäkt men jag jobbar alldeles för mycket och har lite för mycket att tänka på i det privata livet men det blev snabbt löst idag så nu får man se framåt och hitta nya mål.

Träningen rullar på och det gör även företaget. Lite motigt är det väl på firman men vi är nystartade så det är väl meningen att det inte ska vara en dans på rosor :D

Jag har kört nu i 2,5 veckor med min diet "den ketogena dieten". Har aldrig varit så nöjd med en viktnedgång som denna. Man får äta sig relativt mätt och har ändå gått om energi att träna.

Lite siffror.
mån 12/4 82.7kg 16,5% kroppsfett
tors 29/4 79,6 ( ? kroppsfett ska jag mäta nästa vecka tänkte jag.)

alltså viktnedgång på 3,3kg på 17 dagar eller 2,5 vecka om man vill det. Bra resultat och jag har även tappat 2cm på midjemåttet. 

Som alltid så ska jag uppdatera oftare men bloggen är till för mig och även för dom som är intresserade av den här dieten. Lycka till där ute och kom gärna med feedback om ni vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0